Ik wil wel, maar mijn

hart klopt niet

Hartekind Timothy hoofdrol in nieuwe commercial

Deze week is de nieuwe commercial van Stichting Hartekind gepresenteerd! Hartekind Timothy is de hoofdpersoon in de nieuwe commercial. Met een half hart kon hij altijd moeilijk meekomen met zijn leeftijdsgenootjes, maar na  talloze operaties rent en speelt hij weer!.

Timothy is 11 jaar en heeft al drie openhartoperaties gehad. Zoals vele van zijn lotgenoten kampt hij met leerproblemen en moet hij zijn hele leven medicijnen slikken.

Aan veel Hartekinderen is op het eerste gezicht vaak niets bijzonders te zien. Toch bestaat deze groep inmiddels uit meer dan 25.000 Hartekinderen die dagelijks moeite hebben met leren, niet kunnen sporten, levenslang medicijnen moeten gebruiken en meerdere openhartoperaties nodig hebben gedurende hun leven.

De video en bijbehorende minidocumentaire zijn gemaakt door Suzanne de Weerd (Proosdij Producties).


Bekijk hier de commercial en hier het portret van Timothy

Deel dit bericht op:  

Laat uw reactie achter

Velden voorzien van een   zijn verplicht

 
 
 
 
 
 
 
Kind zijn, hart nodig! ANBI Keurmerk goed besteed CBF erkend