Ik wil wel, maar mijn

hart klopt niet

Stichting Hartekind en Hogeschool Rotterdam

Van februari t/m juni zijn 3 studenten actief geweest voor Stichting Hartekind in het kader van hun opleiding Communicatie aan de Hogeschool Rotterdam.

In februari 2011 kwamen de derdejaars studenten Angela de Bruijn, Liza Brandse en Mirjana Glavaš via school in aanraking met Stichting Hartekind. Zij kregen de opdracht om hun stage te wijden aan Stichting Hartekind. Na een ontmoeting met Leo Stolk, een vrijwilliger van de stichting, zijn zij enthousiast geraakt en aan de slag gegaan onder de naam Brands & Co.

Voor Stichting Hartekind is het belangrijk om niet alleen donaties te verzamelen, maar ook om naamsbekendheid te genereren. Daarom zijn zij begonnen met het bedenken van verschillende acties om bekender te worden onder bepaalde doelgroepen. Ook hebben zij geprobeerd donaties binnen te halen, zodat wetenschappelijk relevant onderzoek kan worden gefinancierd en gestimuleerd.

“Stichting Hartekind heeft veel voor ons betekend. Door de intensieve samenwerking hebben we veel geleerd over wat je als stichting voor de maatschappij kan betekenen. Wij hopen dat wij ook wat voor Stichting Hartekind hebben kunnen doen.”, aldus Angela, Liza en Mirjana.

Stichting Hartekind is inderdaad heel erg blij met de enthousiaste bijdrage van de dames van Brands & Co en wij wensen hun veel succes met het vervolg en afronden van hun opleiding!

 

 

Deel dit bericht op:  

Laat uw reactie achter

Velden voorzien van een   zijn verplicht

 
 
 
 
 
 
 
Kind zijn, hart nodig! ANBI Keurmerk goed besteed CBF erkend